יום רביעי, 31 באוקטובר 2012

סוכרת והקשר לדלקות ומחלות עיניים


האם סוכרת פוגעת בראייה של החולה ?


ישנן מחלות שונות אשר עלולות להשפיע גם על חוש הראייה, כמו למשל טרשת נפוצה. האם סוכרת פוגעת בראייה אף היא? התשובה לכך היא כן. על פי רוב יטענו הרופאים כי הנזק הוא בלתי הפיך. אך, האמת היא כי בעזרת שיטת בייטס ועם תרגול ותרפיות מיוחדות, ניתן לטפל הן בסוכרת והן בנזקים שהיא גורמת לראייה של אותם חולים. השיטה מבוססת על ההנחה כי מה שמשפיע על יכולות הראייה שלנו הוא המוח ולא העין עצמה. על כן, אם נתרגל את המוח ונשפר את הראייה, גם אם הראייה נפגעה כתוצאה ממחלת הסוכרת.
חשוב לומר, כי שיטת בייטס היא שיטה אשר אינה רפואית מדעית, אלא נכללת בענפי הטיפול האלטרנטיבי, והיא שיטת ריפוי טבעית לחלוטין, כאשר בסופו של דבר המטופל הוא גם המטפל בתהליך הריפוי המדובר, וזאת לאחר שהתנסה בכל מיני סוגים של תרגולים ובתרפיות שונות אשר יסייעו לו לשפר את ראיית ובסופו של דבר בצורה טובה מאד.

שיפור הראיה עם תוצאות מפתיעות ביותר – עכשיו זה אפשרי

ענף רפואת העיניים בישראל, ואף בעולם הולך ומתפתח משנה לשנה ונותן מענה לבעיות שונות בתחום הראייה. קיימים ניתוחים רבים אשר נועדו לשיפור הראייה, אפילו להשבתה, להסיר משקפיים בדרכים קלות, ועוד. אולם חשוב לדעת, כי גם הרפואה המערבית נותרת חסרת אונים במקרים רבים של מצבים רפואיים בתחום הראייה שאין להם פתרון מניח את הדעת. השאלה היא האם ניתן לשפר את הראייה בריפוי עצמי? מסתבר כי על פי שיטת בייטס, לא רק שניתן לשפר את הראייה, אלא ניתן להגיע לתוצאות מרחיקות לכת בתחום זה עבור המטופלים ולשפר את מצבם.

האם ניתן לשפר את הראייה בעזרת שיטות של ריפוי עצמי ?
מאיר שניידר ממציא השיטה נולד בעצם עיוור, להורים חרשים אילמים. ארבעה ניתוחים אשר עבר בעיניו בילדותו, לא רק שלא השיבו לא את חוש הראייה שלו, אלא גם גרמו לנזקים חמורים ברשתית, נזקים אשר לטענת הרופאים אינם הפיכים. בעקבות זאת, שנידר קיבל תעודת עיוור לצמיתות.
המפנה חל בהיות בן 17. הוא פגש נער אשר שיתף אותו בשיטות של תרגול וריפוי עצמי, ושניידר החל לעסוק בתרגולים שונים אשר פותחו לידי תרפיות במשך 13 שעות ביום. התוצאות לא אחרו לבוא. כיום שניידר, בן ששים, מחזיק רשיון נהיגה, וראייתו שבה אליו בכחמישים וחמישה אחוזים.