יום שישי, 19 באוקטובר 2012

שיטת מאיר שניידר




שיטת מאיר שניידר
הרפואה הקונבנציונאלית מציעה אמנם דרכים שונות לריפוי של מחלות כאלה ואחרות. יחד עם זאת מדובר על דרכים המערבות התערבויות כירורגיות שונות או שימוש בתרופות וכימיקלים. למי שמעוניין לטפל בבעיות בצורה אחרת, טבעית, יש מענה מכיוון אחר לגמרי – הרפואה האלטרנטיבית. רפואה זו מציעה שיטות ריפוי שונות אשר המכנה המשותף שלהן הוא ריפוי טובות.
אחת מן השיטות השייכות אל הרפואה האלטרנטיבית היא שיטת מאיר שניידר. זו היא שיטה אשר מסייעת לריפוי עצמי בתנועה. שיטה זו אינה שייכת לענף הרפואה הקונבנציונלי, שם זוקפים גבה לגבי טכניקות של השיטה. אולם מסתבר כי עם הצלחות לא מתווכחים ושיטת שניידר צוברת לה אוהדים רבים אשר אימצו אותה, פעלו על פי כל עקרונותיה, החלימו, הבריאו והגיעו למצב בו ביכולתם למצוא בגופם את יכולות הריפוי, ולהחזיר אותם אליהם .

שיטת שניידר - הצלחות מוכחות בשטח
כאמור, הרפואה המערבית לא תומכת בשיטת שניידר. מאיר שנידר עצמו הוכיח לרפואה המערבית כי בעזרת שילוב של גוף נפש, דמיון מודרך וטיפול בתנועה, אפשר להגיע למקומות אשר נחשבים בלתי אפשריים ברפואה המערבית. הוא עשה זאת בעצמו ועל גופו שלו, כמי שנולד עיוור, והרפואה נכשלה בנסיונות להחזיר לו את מאור עיניו, זאת במשך ארבעה ניתוחים כירורגיים. שניידר החל בשלב מסוים לבצע תרגילי הרפיה לעיניים, אימון המוח ושליטה בו כך שיפקוד על העין לראות, עיסוי מרגיע ושיטות נוספות ומיוחדות עד מאד, והמענה הניצח שלו לרפואה הסקפטית היה בו עצמו, כאשר ממצב של ראייה אפסית, הוא היום רואה, מחזיק רשיון נהיגה, ומסוגל לנהוג אפילו בלילה !

מקשיבים לגוף שלנו עם שיטת מאיר שניידר
השיטה של מאיר שניידר היא שיטה ייחודית אשר מטרתה היא להגיע למצב בו הגוף מרפא את עצמו באמצעות תנועה באופן טבעי לחלוטין. לומדי השיטה חווים קשר אמיץ שלהם עם גופם, ולומדים למצוא את כוחות הריפוי הקיימים בכל גוף, שרק תרגול נכון, תנועה ותרפיה משחררת, יכולים להביא את הגוף למצבים בהם ישקף את עצמו ואף ימנע ממחלות שונות לחזור על עצמן שוב ושוב. העבודה דרך שיטה זו, היא באמצעות תרגילי דמיון, היכרות עם מערכת העצבים ותפקודיה ושליטה בה, כך שתיתן לגוף מענה טוב יותר, הרמוני יותר, ובריא יותר. שיטת מאיר שניידר מטפלת בהצלחה רבה  מול מחלות מסוגים שונים, כולל מחלות ניווניות, עצביות, שריריות, מחלות עיניים, ועוד בעיות רפואיות שונות רבות .


בלידתו של שניידר , התברר לו ולמשפחתו  שהוא לוקה בקטרקט בשתי עיניו, הראשונה לראות את הבעיה ואת העיוורון הייתה אמו. מחלה זו תוקפת בדרך כלל אנשים בשנות ה-60 אצל שניידר הופיע הבעיה בלידה, כאשר שני הוריו חירשים ואילמים. 

מאיר מספר על עצמו: "נולדתי עם פזילה קשה מאוד , עם גלאוקומה חריפה בשתי העיניים (מחלת עיניים מתפרצת  כתוצאה מלחץ ומתח גלגל העין,בנוסף נולדתי עם אסטיגמטיות בשתי העיניים (פגם בעין שאינו מאפשר לקרני האור להיפגש בנקודת מיקוד אחת) , ניסטגמוס (ריצוד העיניים מצד לצד,יכול להיות כמום מולד), וקטרקט (יָרוֹד, מום בעין העוכר את העדשה ומפריע לראייה). בקיצור, הייתי עיוור".

איך השיטה של מאיר שניידר עובדת?
שיטת הריפוי העצמי בתנועה של מאיר שניידר: "לכל אחד מאיתנו יש את היכולות לרפא את עצמנו. אנו המטפלים והרפואים הכי טובים של עצמנו".  השיטה,מאפשרת לך לטפל בעצמך ולהגיע להישגים מדהימים. טיפול בבעיות עיניים, טיפול בבעיות גוף וראייה.
בריאות ואריכות ימים, על ידי תיקון השימוש הלא נכון בו. מאיר שניידר,